Snorkeluitstap naar Liunkang Loe Island

5 mei 2023 - Bira, Indonesië

Na een nacht met stevige regenbuien, op tijd klaar voor onze uitstap per boot. Mas was ook weer present en bracht ons naar onze boot.Met een beetje gymnastiek 🧗‍♂️in de boot geraakt, hij kon immers niet tot op het strand dus moesten wij wat door het water en de ladder op om in te stappen. Een half uurtje varen en we waren aan de snorkelplaats toegekomen. Duikbril en zwemvest aan en het water in. We waanden ons in een aquarium, zo helder en mooi daar onder water. Na een half uurtje gesnorkeld te hebben, terug naar de boot…moeilijk momentje voor Pat😉.verder gevaren naar het eiland, waar we wat konden drogen en ontspannen met een drankje. Een wandelingetje van een 2 tal km naar dorpje Pase Logeh en terug voor de lunch. Vis met tempé, Tsjap tjoy, rijst en tomaatjes. Nog wat gebabbeld met een koppel uit Canada en dan was het tijd om terug te keren voor onze 2de snorkelsessie. Dat was terug genieten🥰. Terug op de boot en naar ons logement Bara Beach. Nu op tgemak nog wat nagenieten en straks weer eens een mondje eten.🍚🍤🍺🍿🐟

Groetjes

(foto’s volgen later want hier veel volk toegekomen en internet te zwak)

1. Nico:
    5 mei 2023
    Leuke pen! 👍🏼 En ook genieten van die mooie foto's! Toppie.
  2. Arielle:
    5 mei 2023
    Mooie ervaring weer en prachtige foto’s!
  3. Luc chanteloup:
    tof prachtig mooie foto's
  4. Philippe:
    Mooie foto´s geniet ervan
  5. Xtine:
    5 mei 2023
    Prachtige “kleur”rijke korte uitleg bij de foto’s 🤩👍… witte vis, blauwe vis , kleine bruine reiger … magnifiek ! Geniet ervan mee 👌.
    De typische huizen en de onderwaterwereld natuurlijk heel mooi !
    We volgen zeker verder mee xx🤩🍀🍀
  6. Lieve Seynaeve:
    6 mei 2023
    👍👍👍☀️🌴🍹
  7. Eric en Manon:
    6 mei 2023
    Ja dat ziet er een prachtige "sportieve" reis uit.