Van Amsterdam naar Makassar

2 mei 2023 - Makassar, Indonesië

Gisteren na een lekker ontbijt in Hotel Schiphol, vertrokken met de hotelshuttle naar de luchthaven. Nu konden we echt beginnen aan onze reis. Vlotte check-in en hop de vlieger op voor een 13 uur durende vlucht🛫. Halverwege plotse turbulentie met enkele serieuze luchtzakken (bangelijk 😅)! Voor de rest van de vlucht ‘mochten’ we onze gordels aanhouden.Als ontbijt op de vlucht om 4u in de morgen : kippesaté met rijst😂. Dan toch met een zachte landing aangekomen in Jakarta. Gelukkig stond er een medewerker van Garuda Airlines ons op te wachten om ons te helpen met de overstap voor de vlucht naar Makassar. (anders hadden we die waarschijnlijk gemist…taxfree shops, cafeetjes enz…waren aanlokkelijk) .Even was er paniek, in die immens grote mooie luchthaven van Jakarta zagen we plots Patricks valies, helemaal alleen staan….en waar was de mijne dan….Da Garudaventje zei : no worry, madam I take care. Twee uur later dan uiteindelijk geland in Makassar (hoofdstad) en de 2 valiezen waren mee😅 . En daar stond onze  chauffeur voor de volgende 12 dagen,  op ons te wachten (plakkaatje en al é). Douchke deed deugd en verfrissing in de Gravitybar op het 20 ste verdiep ook.Straks nog mondje gaan eten en dan gaan slapen, want we zijn een beetje moe. Morgen fris terug op voor ontdekking van de streek!

Tot morgen (of overmorgen)😴

1. Detje:
    2 mei 2023
    Blij dat jullie er goed zijn geraakt. Nu gaat het echt beginnen 😘
  2. Nico:
    2 mei 2023
    Een stutje met gekap bie Metje, is ook niet slecht😂
  3. Philippe:
    2 mei 2023
    Amuseer jullie maar blij jullie te horen
    Wevelgem is kampioen
  4. Luc chanteloup:
    2 mei 2023
    Hallo ziet er mooi uit geniet