Dagje niksen in Grand Luley Manado

20 mei 2023 - Manado, Indonesië

Gisteren alletwee als een blok in slaapgevallen. We waren doodop! Vanmorgen op ‘t gemak ontbeten en dan in de lobby de blog van gisteren gemaakt. Dan, niet het beste idee,  naar het einde van de pier gewandeld. Het was bloedheet, juist op de middag. Doordat het laag water was, was er wel enige bedrijvigheid op het strand. De locals waren bezig met de vissen uit hun netten te halen die ze bij de vorige lage waterstand uitgelegd hadden. Er zat nogal wat vis in moet ik zeggen. Doordat het zo warm was wilde ik nog wel een duikje nemen in het zwembad. En dat het deugd deed !🏊‍♀️. Ook nen aperitief mocht vanaf nu. Pat had een klein ongelukje toen hij zijn stoel wilde verzetten, handvat in zijn handen. Gelukkig kon hij het zelf vermaken, anders gingen we een hulplijn moeten inroepen 🤭(Eddie?) Toen kwamen er wat zwarte wolken aan en gingen we binnen om even te bellen met het thuisfront. Het was ook ondertussen lunchtijd. Ik een soepje , Pat een kippesateetje met lekkere sausjes. Het regende en donderde ondertussen ferm, niet om op stap te gaan, dus tijd voor een siësta. Na 16u deden we een wandeling ,we hadden nog wat smoutinge nodig tegen de muggen en nog wat zonnecrème van de plaatselijke supermarkt. Direct gevonden wat we moesten hebben! In de grote stad Ampana was er nergens zonnecrème te vinden en hier in een klein prochietje direct prijs! Van de supermarkt terug naar de pier . Op zoek naar een witte vogel die op zijn nest zit (volgens een jongen van het diving center), maar natuurlijk vonden wij hem niet. Gelukkig kwam die jongen er juist aan en toonde ons …..het lege nest….jammer! Maar op de terugweg van de pier dan toch die vogel gespot, patje blij😊. Nu terug valiezen maken want morgen vertrekken we  naar Tomohon.
Dit tussendoortje ‘chillen’ heeft ons deugd gedaan.

Tot later😎🤗

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Arielle:
    20 mei 2023
    Heerlijk een dagje bijkomen bij dit fijne hotel 😊
  2. Luc chanteloup:
    21 mei 2023