Lastige transfer van Luwuk naar Manado

19 mei 2023 - Manado, Indonesië

Vandaag terug transferdag, 2 binnenvluchten : Luwuk - Makassar en dan Makassar - Manado(waar we 2 nachten blijven) . Na het lekkere ontbijt nog naar de kamer om de valiezen dicht te doen, gelukkig alles terug droog 😊. Nog zoveel mogelijk opladen en dan met shuttle vh hotel nr de luchthaven van Luwuk. Straks vliegtuig op en offline. Vlotte 1ste vlucht, via transit naar de vertrekhal waar we samen met onze Nederlandse vrienden een lunch namen. Nog wat winkelen en we waren er klaar voor! Maaarrrr, vlucht uur vertraging, pfff, wachten, wachten, wachten. Uiteindelijk met meer dan een uur vertraging het vliegtuig op.🛩️ 'k Denk dat de piloot gehaast was , want de vlucht was in een mum voorbij, geen hapje, geen drankje, fasten seatbelts en wat turbulentie en bonk terug op de begane grond. Daar stond onze nieuwe chauffeur/gids Jeffrie ons op te wachten. Een rit van een drie kwartier tot aan ons hotel Grand Luley waar we 2 nachten verblijven. Ingecheckt, een stevige maaltijd met een drankje😉 en ons bed in. Morgen een rustige dag in ons hotel, chillen.
Grtjs P&S
Ps. We zitten terug boven de evenaar

1. Luc chanteloup:
    21 mei 2023
    zo niet lopen naar het busje
  2. Swaze:
    22 mei 2023
    😂😊
  3. Nicole:
    22 mei 2023
    Jullie zien er fantastisch uit, dat wordt een onvergetelijke reis 😘🫶🙋🏻‍♀️